"Firma, która nie ma witryny w Internecie, nie prowadzi korespondencji handlowej za pośrednictwem poczty elektronicznej, nie próbuje zarabiać na tym nowym medium jest mało wiarygodna. Nikt nie chce robić z nią interesów. (...) Wszyscy są jednak zgodni, że jutro należy do nowej, wirtualnej gospodarki". -- "Rzeczpospolita"; 27 lipca 2000
Przedsiębiorstwo decydując się na zaistnienie w sieci zazwyczaj traktuje swoją stronę jako kolejną (kosztowną) wizytówkę. Tymczasem poprzez odpowiednie wprowadzenie firmy do sieci Internet można osiągnąć istotny przyrost liczby klientów przy niskim koszcie dotarcia do nich. Przecież to oni będą Państwa szukać, należy im to tylko ułatwić poprzez skuteczną promocję stron.
Korzyści znajdują się również w innych miejscach. Proste i szybkie umieszczanie aktualnej oferty, dodatkowych informacji handlowych i ułatwienie kontaktów
z pewnością poprawi pracę biura i relacje z dotychczasowymi klientami.
Nie bez znaczenia jest też możliwość obszernego przedstawienia profilu firmy
i jej wizerunku.
Przykładowe projekty:
|
|
Kalista Photo - Katarzyna Kalista
- fotografia ślubna i okolicznościowa.
www.katarzynakalista.pl |
________________________ |
_______________________________________ |
|
|
PRomoveo - Public Relations
- usługi z zakresu public relations
(promocja firm w mediach)
www.promoveo.pl |
________________________ |
_______________________________________ |
|
|
Compus - Drukarnia Cyfrowa
- usługi z zakresu poligrafii.
www.compus.net.pl |
________________________ |
_______________________________________ |
|
|
FabrykaFoto
- fotokalendarze, fotoalbumy i fotogadżety.
www.fabrykafoto.pl |
________________________ |
_______________________________________ |
|
|
Spa-Senses - Karolina Stolarek
- fotokalendarze, fotoalbumy i fotogadżety.
www.spa-senses.pl (strona aktualnie niedostępna)
Podgląd
|
________________________ |
_______________________________________ |
|